Mikrostránky

Mikrostránky jsou ideálním nástrojem pro posílení vaší pozice ve vyhledávačích, detailnější segmentaci informací pro návštěvníky a podporu vašich marketingových kampaní.

Mikrostránky jsou jednoduché webové stránky úzce zaměřené na konkrétní informace (produkt, službu, skupinu produktů, reklamní kampaň, apod.). Mikrostránky často slouží jako doplněk hlavního rozsáhlého webu nebo eShopu, který obsahuje daleko větší množství různorodých informací.

Mikrostránky mají díky své úzké profilaci velký přínos pro vaše návštěvníky tím, že se věnují pouze konkrétní problematice. Obrovský význam mají však také z marketingového hlediska.

Vyhledávače velice kladně hodnotí weby zaměřené na konkrétní problematiku (obor). Díky tomu pak mají vysokou šanci se na tato oborová klíčová slova dostat na přední pozice ve výsledcích vyhledávání.

Vyzkoušejte si mikrostránky nezávazně a zdarma!

Viz také vysvětlení na Wikipedii.

Co by nemělo správné mikrostránce chybět

  • dobrá doména vybraná s ohledem na SEO
  • dostatek podrobných informací
  • formulář pro zaslání dotazu
  • seznam nejčastějších dotazů a jejich odpovědí (FAQ)
  • zajištění co největšího počtu odkazů z jiných webů stejného oboru a odkazování na jiné oborové zdroje
  • směřování návštěvníka k cílové stránce (nákup produktu, poptávkový formulář nebo kontakty)

 Více o mikrostránkách se dozvíte na informačním webu http://mikrostranky.mediacentrik.cz.