Není to těžké ...

... stačí mít v první řadě na mysli potřeby vašich klientů, návštěvníků a při sestavování požadovaných informací myslet na nejčastěji hledaná klíčová slova ze souvisejícího oboru.

Než začnete s realizací mikrostránky, měli byste si vybrat určitou část vaší nabídky. Dobrou mikrostránku lze udělat třeba na jediný výrobek nebo produktovou řadu. Příkladem může být mikrostránka našeho klienta, zaměřena pouze na robotické vysavače.

Buďte odborníci na slovo vzatí

Při sestavování obsahu se snažte poskytnout veškeré informace o dané problematice. Nepopisujte pouze výrobek nebo službu, ale snažte se uvést také související informace.

Nebojte se zmínit i skutečnosti, které jsou pro vás samozřejmé. Zákazníci totiž tyto informace nemusí vědět a navíc, delším popisem rozšíříte obsah, do kterého můžete obsadit více klíčových slov. K tomuto účelu výborně poslouží funkce výkladového slovníku, kde si popíšete vybrané výrazy a následně, s využitím funkcí textového editoru, prolinkujete se slovníkem.

Buďte rádcem

Pamatujte na to, že i pečlivě připravený obsah webu může vzbudit v hloubavém čtenáři dotazy. Umožněte vašim návštěvníkům se ptát a odpovídejte jim! Nejzajímavější nebo často se opakující dotazy pak zveřejněte na webu pomocí modulu "Otázky a odpovědi".

Zajímejte se o názory zákazníků

Snažte se získávat feedback od svých stávajících zákazníků. Ten vám skvěle poslouží v budování důvěry u potenciálních zákazníků.

Nebojte se zveřejnit spolu s pozitivním hodnocením výrobků také zmíněné drobné nedostatky. Názory pak vypadají důvěryhodněji a ne pro každého zmíněné nedostatky musí být klíčové. Ti ostatní si pak mohou vybrat jiný výrobek z vaší nabídky, se kterým budou více spokojeni, a tím spíše na vás budou poskytovat kladné reference.

Optimalizujte

Při tvorbě nejen mikrostránky, ale jekéhokoli webu mějte neustále na paměti, že minimálně stejně důležité jako zaujmout a udržet si návštěvníka, je na svůj web návštěvníky přivést. Nejlevnějším a zároveň nejvýkonnějším zdrojem návštěvnosti jsou vyhledávače. Proto se dobře seznamte s pravidly optimalizace webu pro vyhledávače (SEO) a snažte se je maximálně aplikovat v praxi. Pokud potřebujete s optimalizací poradit, můžete se přihlásit na SEO školení.

Propojujte se ...

Hledejte jiné weby ze stejného oboru a pokuste se s nimi vyměnit odkazy. Nebojte se odkazovat na další zdroje informací stejné tématiky a na stránky výrobce. Všechny tyto informace mohou být pro vaše zákazníky důležité. Pamatujte však na to, aby všechny externí odkazy (odkazy směřující mimo vaši mikrostránku) byly otevírány do nového okna, aby se návštěvník vždy mohl vrátit zpět a dokončit vámi stanovený cíl.

... a množte se

Vaše mikrostránka nemusí zůstat jedináčkem. Pokud si vytvoříte více mikrostránek, zvyšujete své šance na dobré umístění a na více klíčových slov. Tím získáte důvěru mnoha zákazníků. Vzájemné odkazování mezi vašimi mikrostránkami vám přinese další body u vyhledávačů a zákazníci poznají, že jste odborníkem v širším spektru komplexní nabídky.

 

Věřte nám, že pokud se vám podaří naplnit co nejvíce výše uvedených doporučení, stane se vaše mikrostránka dobrým zdrojem informací a návštěvníky přesvědčíte o své odbornosti, otevřenosti a vstřícnosti. Díky tomu nebudete muset se svou konkurencí bojovat pouze cenou a většina zákazníků upřednostní garanci profesionality a komunikativnosti před ušetřením několika málo korun.